torsdag den 13. maj 2010

Kr. Himmelfartsdag med kræmmermarked

Efter at have afsluttet og pakket det kreative projekt fra i går, skulle jeg i dag ud og have noget luft under vingerne.


Så jeg sprang på cyklen og kørte ud i det blå.. og til kræmmermarked på tangkrogen.


Og puha det var en kold fornøjelse, men jeg fandt da lidt genbrugsguld, så det var turen værd, selvom jeg her 4 timer efter jeg kom hjem, stadig ikke har varmen i mine tæer, til trods for varm kaffe og nybagte boller..

Her er mit genbrugsguld:
En skøn gammel DMC garn skuffe-darium, med masser af ruminddelinger.
Den skal nu huse alt mit DMC brodere garn, silkebånd, strygemærker og andet småt sytilbehør.


To flotte gamle bøger, med masser af inspirations-billeder.
En med broderier fra hele verden.


Og en med planter og dyr:


En skøn, men kold Kr. Himmelfartsdag ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar