onsdag den 26. maj 2010

Trylleri

Nogen gange kan jeg ikke lade være med at tænke på hvor fantastisk det er, når man køber noget nyt garn. Man har uendeligt mange muligheder med garnet, det handler bare om at gribe dem, og så trylle garnet til de mest vidunderlige ting.
I dag faldt jeg over dette lækre garn. Allino hedder det og er lavet af 50% hør og 50% bomuld. Der var et hav af skønne farver, men lige for tiden (læs: ALTID) falder jeg for pink og rosa, lavendel og lilla.
Gad vide hvad det skal trylles om til.....

2 kommentarer:

  1. Du skulle da have sagt HEJ i Stof & Stil, for det var nok mig, for det var lige der jeg var der :)

    SvarSlet
  2. Jeg har jo aldrig mødt dig før, så jeg var ikke helt sikker på at det var dig, men jeg synes det lignede dine gyldne lokker ;-) Hvis jeg løber ind i dig en anden gang, skal jeg nok sige hej;-) Og tak fordi du vil følge min forholdsvis nye blog ;-) (jeg elsker at følge med på din)

    SvarSlet