mandag den 10. maj 2010

Weekend i Skjern

Denne weekend har jeg hygget mig i Skjern med mine forældre. Det blev selvfølgelig til hækle/strikke-marathon med min mutti, indtil kl 2.30 om natten, sådan ender det hver gang, men det er nu altså også rigtig hyggeligt ;-)
Jeg fik hæklet lidt på mit hæklenålsetui, som jeg efterhånden gerne snart vil være færdig med, men det blev nu heller ikke lige denne weekend, at det blev færdigt...
Derudover fik jeg hæklet 15 hexagons, af det skønne NORO garn, til mit tørklæde.

Og så skulle jeg også forsøge igen, at hækle efter mønster, en babytrøje i arwetta merino garn, købt hos Irene på Uldgården.
Indtil videre er det en trøje uden ærmer, men er så godt tilfreds med resultatet, at jeg er lidt i tvivl om, om den overhovedet skal have nogen ærmer... tænke, tænke...
Her kan du se resultatet:

Og så blev det endeligt, til et lille besøg hos min fætter og hans kone, og for første gang fik jeg set lille lækre Matias (nu er han også godt et halvt år, så det var vist på tide). Desværre var hans to søstre ikke hjemme.


Sikke en skøn weekend ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar