søndag den 20. juni 2010

Viceværtens grej

Åh ja, endnu en søndag med marked på Ingerslevs Boulevard, og jeg elsker det ;-)
Men i dag havde havde himmel valgt, at åbne sig og lade en silende regn, vælte ned over markedet og genbrugsguldet, så de stakkels kræmmerne måtte dække alle deres godter til med store presseninger, så man desværre ikke kunne se hvad de havde gravet frem af deres gemmere.
Men lidt guld blev det da til alligevel, og i dag blev det i "viceværtens tegn".
Først fandt jeg et stort bundt gamle nøgler, som jeg straks forelskede mig i, jeg ville egenligt kun have haft et par stykker, men sælgeren ville kun have 30 kr for hele bundet, så de kom alle med mig hjem.
Derefter fandt jeg dette gamle skilt fra en opgang, hvor man se hvem der boede der, det har så meget sjæl og på den ene side, er det jo simpelthen så smukt som det er, men på den anden side, kunne også godt finde på, at skifte navnene ud, med billeder..



God søndag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar